loading...
انیمیشن قدیمی
aghaye_x بازدید : 549 پنجشنبه 02 شهریور 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دلی بهمراه متن آهنگ

  • دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دلی بهمراه متن آهنگ

    دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام دلی
    Download New Music By Alireza Talischi Called Deli
    تیتراژ برنامه باغ ملی شبکه ۲

    دانلود-آهنگ-علیرضا-طلیسچی-دلی

    متن آهنگ دلی علیرضا طلیسچی

    این همه داری خب یکیشم من یعنی تو قلبت یه لحظم جا نمیشم من
    من نمیرم واسه تو پس واسه کی مردم من که با اسم دل یه عالمو بردم
    من دلی دوست دارم به خدا خیلی دوست دارم به خدا از این علاقه قلبی هیچی کم نشد
    من بگم حرفامو جز تو به کی همه ی زندگیم خودتی منی که از تو خاک تو میرسم به خدا

    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دلی

    قصه ی مهر تو اونجور که بخوای دل بکنی نیست حس قلبم به تو انقدره که نابود شدنی نیست
    بایدم نفس کشید تو آسمون پر ستارت ریشه های این دیوونه جون بگیره زیر سایت
    فرق تو با همه جاهای تو دنیا واسم اینه این که آغوش تو بی خطرترین جای زمینه
    پای تو که در میون باشه من این جونو میذارم من که بالاتر از این زندگی چیزی رو ندارم
    من دلی دوست دارم به خدا خیلی دوست دارم به خدا از این علاقه قلبی هیچی کم نشد
    من بگم حرفامو جز تو به کی همه ی زندگیم خودتی منی که از تو خاک تو میرسم به خدا

    لطفا به این مطلب امتیاز دهید:

    ثبت رای

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 5,011
  • بازدید کلی : 65,464